مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:502023-01-03سياسي

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد 4 درصدی صادرات


عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی خوبی در کشور انجام داده است، گفت: شاخص ها رشد 4 درصدی صادرات به خارج از کشور را نشان می دهد.

- ایسنا/گلستان عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی خوبی در کشور انجام داده است، گفت: شاخص ها رشد 4 درصدی صادرات به خارج از کشور را نشان می دهد.

آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی صبح امروز سه شنبه 12 دی ماه 1401 با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و اظهار کرد: اقدامات زیربنایی خوبی در کشور شده است و شاخص ها رشد خوبی را در بخش های مختلف از جمله اقتصادی نشان می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از چهار سال رکود، رشد 4 درصدی صادرات به خارج از کشور را شاهد هستیم، ادامه داد: تقویت حکمرانی دینی و کمک حوزه ها به پیشرفت اقدامات دولت از اهدافی است که جامعه روحانیون آن را پیگیری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در رونمایی سند تحول دولت، دیدگاه حوزه در بخش های خانواده، اقتصاد، آموزش و پرورش، آموزش عالی و دیگر حوزه ها اعمال شد، خاطرنشان کرد: تسهیل حمایت ها از نهاد دین از دیگر اقداماتی است که باید مدنظر قرار گیرد و باید با اختصاص بودجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد 4 درصدی صادرات

اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در کشور/  رشد 4 درصدی صادرات